Ważna informacja!
Wszyscy klienci, którzy korzystali z poprzedniej wersji sklepu są proszeni o zresetowanie hasła w celu poprawnego zalogowania się do swojego konta.
Dlaczego tak?
Państwa konta zostały przeniesione do nowego sklepu, jednakże z powodów polityki prywatności, nie mając wglądu w Państwa hasła,
gdyż są one szyfrowane, nie byliśmy w stanie ich przenieść.
UWAGA!
Po zmianie hasła mogą nastąpić problemy z zakupami, wtedy wystarczy wyczyścić pliki cookie (ciasteczka), poniżej instrukcja jak to zrobić
1. Na komputerze otwórz Chrome.
2. W prawym górnym rogu kliknij Więcej Więcej a potem Ustawienia.
3. W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknij Pliki cookie i inne dane witryn.
4. Kliknij Wyświetl wszystkie pliki cookie i dane witryn.
5. W prawym górnym rogu wyszukaj nazwę witryny.
6. Na prawo od niej kliknij Usuń Usuń.
1. Naciśnij przycisk menu i wybierz Ustawienia.
2. Przejdź do panelu Prywatność i bezpieczeństwo, a następnie do sekcji Ciasteczka i dane stron.
3. Kliknij przycisk Zachowane dane…. Zostanie wyświetlone okno zarządzania zachowanymi danymi.
4. W polu Szukaj witryny wpisz nazwę witryny, której ciasteczka chcesz usunąć. Wyświetlone zostaną znalezione trafienia.
5. Aby usunąć wszystkie ciasteczka i dane przechowywane przez witrynę, kliknij Usuń wszystkie wyświetlane.
6. Kliknij Zachowaj zmiany.
Safari
W przypadku przeglądarki Safari należy otworzyć Preferencje (z górnej belki po kliknięciu w nazwę programu) i
kliknąć w sekcji Prywatność w Szczegóły - mniej więcej w połowie wysokości okna. Tutaj będziemy mogli zaznaczyć daną
stronę internetową lub adres IP i usunąć ciasteczka przez kliknięcie w Usuń..
1. Otwórz przeglądarkę Microsoft Edge i wybierz kolejno pozycje Ustawienia i nie tylko > Ustawienia >
Pliki cookie i uprawnienia witryny > Pliki cookie i dane witryn.
2. Zaznacz opcjęWyświetl wszystkie pliki cookie i dane witryn.
3. Wyszukaj pliki cookie witryny, które chcesz usunąć.
W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt do naszego działu informatycznego pod numerem 888-886-939